ستاره های ابی

ss

سلام به تمامی دوستان گلم!سال نو را به همتون تبریک میگم و امیدوارم سال فوق العاده خوبی را پیش رو داشته باشین.خب بریم سر اصل مطلب!فردا 1فروردین تولد برادر نازنینم علی حمودی هست.ومن فردا نمیتونم آپ کنم چون من و خانواده ام فردا صبح زود میخواهیم بریم اصفهان پیش مادربزرگ و بقیه اقوام!به خاطر همین من امشب که شب تولد داداش علی هست میخوام تولدش را بهش تبریک بگم.

 

 

با من باشی دوست دارم
تنها باشی دوست دارم
امروز روز میلادته
هرجا باشی دوست دارم
روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم، تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم. تولدت مبارک

چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس… و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن !و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد… روز تو! روزی که تو آغاز شدی!
تولدت مبارک برادرم علی جان!

 

 

 

اینم کیک داداش علی خودم !ایشالله که سال های سال زنده باشی  

 

خب حالا نوبت کادو هستاینم کادوی من توش پر از آرزوی خوشبختی و سلامتیه!

اینم واسه داداشیم خریدم

خب حالا چند تا عکس از داداش علی نازنینم:

قربون قدت برم من:

فدای تیپت بشم

خب اینم آخرین عکس:

 

خب داداش علی گلم ایشالله که سال های سال زنده باشی و زیر سایه ی پدر مادرت با خوشی و سلامتی زندگی کنی نفس من

آرزوم برای تو اینه که همیشه طوری زندگی کنی که خدا دوست داشته باشه نه خودت!

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:,ساعت 19:7 توسط نگارمجیدی|

باز هفت سین سرور
ماهی و تنگ بلور
سکه و سبزه و آب
نرگس و جام شراب
باز هم شادی عید
آرزوهای سپید
باز لیلای بهار
باز مجنونی بید
باز هم رنگین کمان
باز باران بهار
باز گل مست غرور
باز بلبل نغمه خوان
باز رقص دود عود
باز اسفند و گلاب
باز آن سودای ناب
کور باد چشم حسود
باز تکرار دعا
یا مقلب القلوب
یا مدبر النهار
حال ما گردان تو خوب
راه ما گردان تو راست
باز نوروز سعید
باز هم سال جدید
باز هم لاله عشق
خنده و بیم و امید

عید شما مبارک
 

امیدوارم سال 92 برای شما هموطنان عزیز خصوصا استقلالی های عزیز بهتر از سال 91 باشد.امسال که خوب بود بازگشت داداش فرهادم یکی از بهترین اتفاق های سال 91 بود.بدترینشم رفتن داداش مهدی از تیم ملی بود.ایشالله که تیم ابرقدرتمون هم بتونه 3تا جام را بگیره تا خیلی ها به آرزوشون برسن.یه حرفی هم با داداش های گلم داشتم:

برادرهای عزیزم بهترین ها را براتون آرزومندم امیدوارم درکنار خانواده تون سال خیلی خیلی خیلی خیلی خوبی را داشته باشید.درتمام لحظه ها دعا گوی شما نازنینان و دلیرمردان هستم!امیدوارم تا سال جدید تمام مشکلاتتون هم حل بشه!خیلیییییییییییییییییییی زیاد دوستون دارم.التماس دعا یاعلی...........

یه حرفی هم با داداش فرهادم دارم:

برادرم ای با مرام ممنونم که به خاطر ما برگشتی عزیزم!ایشالله که به تمام آرزو هات برسی نفس من! یکی از بهترین رویداد های قشنگ زندگیم بازگت شما به استقلال بود.واقعا ممنون داداشی با معرفتم! داداش فرهاد خیلیییییییییییی با معرفتی!عاشقتتتتتتم!خیلیییییی زیاد دوستت دارم!ایشالله که امسال سال خوبی هم واسه ی تیام جووووون وبردیای نازنینت باشه!وسال خیلییییی خیلیییییییی خوبی واسه ی خودتون باشه!دوستت دارم ! التماس دعا!یاعلی.......

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:,ساعت 17:3 توسط نگارمجیدی|

 

havadaran esteghlal

تیم استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت تهران رفت که بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

فرزاد حاتمی در دقیقه ۱۶ با یک شوت دقیق از داخل محوطه جریمه برای استقلال گلزنی کرد. رضا نوروزی نیز در دقیقه ۶۲ با شوتی از داخل محوطه جریمه گل نفت را به ثمر رساند. توپ ارسالی به پای یکی از مدافعان استقلال  هم خورد و وارد دروازه شد.

آبی پوشان با این برد ۶۰ امتیازی شد و در صدر باقی ماند. تیم نفت تهران نیز ۴۸ امتیازی شد.

تورج حق وردی داور مسابقه به ساموئل از  استقلال  و مهر آزما از نفت تهران کارت زرد نشان داد.

در رده دوم هم تیم سپاهان با ۵۹ امتیاز قرار دارد.

اینم عکس های بازی امروز:

به امید قهرمانی.فعلا بای

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:,ساعت 20:25 توسط نگارمجیدی|

 

 

 

فرهاد مجیدی:چهره سال شدن افتخار بزرگی است؛ مردم متشکرم/درگیر دوست داشتن کسانی هستم که دوستم دارند

لیگ برتر - فرهاد مجیدی می گوید بار دیگر لطف مردم خوب ایران شامل حالش شده و انتخاب به عنوان چهره سال خبرآنلاین از سوی کاربران ما ، مسئولیت او را بیش از قبل سنگین می کند.

میثم بهرامی: فرهاد مجیدی در نظرسنجی خبرآنلاین به عنوان چهره سال کشور انتخاب شد. این انتخاب مردمی در حالی صورت گرفت که در این نظرسنجی شخصیت‌های مطرحی در عرصه‌های سیاست و ورزش و اقتصاد حضور داشتند و حتی در ورزش هم چهره‌هایی مانند محمد بنا آرای بسیاری را متوجه خود می‌دیدند با این حال مجیدی 40 درصد کل آرا را به خود اختصاص داد تا ثابت شود از چه محبوبیتی در جامعه برخوردار است. این نظرسنجی و نتیجه آن، بهترین بهانه بود تا آخرین مصاحبه سال را با فرهاد مجیدی انجام دهیم.
* در نظرسنجی خبرآنلاین به عنوان برترین چهره سال انتخاب شدید. چه نظری دارید؟
 باید از همه مردم عزیز ایران که به من رای دادند و چه آنهایی که رای شان شخص دیگری بود تشکر کنم. مخصوصا از هواداران استقلال که همیشه مرا شرمنده محبت های خودشان کردند. من فکر می‌کنم این عنوان لایق بزرگانی مثل آقای بنا و دیگر مدال‌آوران المپیکی بود؛ اما در هر صورت از اینکه کاربران سایت خبرآنلاین مرا به عنوان چهره سال انتخاب کردند خیلی خوشحالم و مثل همیشه مدیون و شرمنده مردم هستم .
* در لیگ برتر و لیگ قهرمانان مدام گل می‌زنی اما باز هم بازیکن ثابت تیم نیستی. این تو را عصبانی نمی‌کند؟
نه. من به عنوان یک بازیکن تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کن. بازی کردن یا بازی نکردن من به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. من چه فیکس بازی کنم و چه به عنوان ذخیره وارد میدان شوم، به تصمیم مربیان احترام می‌گذارم. هدف من موفقیت تیم و خوشحالی هواداران است و از صمیم دل خوشحالم که در این چند بازی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدم، دل هواداران را به با گلزنی به دست آوردم.
*چه دلایلی باعث بازگشتت به استقلال شد؟ 
از اول هم گفتم اگر بدانم دل یک هوادار از بازگشت من خوشحال می شود برمی‌گردم. من اول برای دل خودم و بعد به خاطر هواداران برگشتم. منتی هم به گردن هیچ کس نیست. شادی و خوشحالی هواداران برای من از همه موارد مهمتر است. من همه موفقیت هایم را مدیون هواداران هستم. بخصوص در این مدت از هواداران حاضر در ورزشگاه انرژی مثبت گرفتم و باعث شد تا با گل هایم هواداران را خوشحال کنم و این لطف خدا و دعای پدر و مادرم و هواداران عزیز است. وقتی شادی هواداران را می‌بینم به خودم می‌بالم که تصمیم گرفتم به استقلال برگردم.
* سال 91 از نظر فرهاد مجیدی چگونه بود؟
سال 91 برای من سال خوبی بود امیدوارم همه مردم هم سال خوبی را سپری کرده باشند .
* چه آرزویی برای سال 92 داری؟
برای همه مردم عزیز کشورم در هر جایی از جهان که هستند آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم شاد و خرم باشند.
* چه شعاری در سال جدید برای هواداران دارید؟
شعار من این است «من برای کسانی که از من متنفر هستند وقت ندارم؛ چون درگیر دوست داشتن کسانی هستم که دوستم دارند».
* به عنوان آخرین سوال. صحبت‌های زیادی در مورد خداحافظی‌ات از فوتبال مطرح است. اگر امکان دارد در این باره هم توضیح بده.
من در این مورد بارها صحبت کرده‌ام و هنوز تصمیمی برای خداحافظی نگرفته‌ام؛ اما بگذارید بگویم که این خود من هستم که باید این تصمیم را بگیرم. شاید تا 40 سالگی به فوتبال ادامه دهم و شاید همین فردا از فوتبال خداحافظی کنم. واقعا هیچ چیز معلوم نیست.
 

الهی که فدای داداشم بشم انقدر ماه و مردمی و با اخلاق ومتواضعه.اصلا هرچی ازش خوبی بگم کم گفتم!داداشی نمونه ای به خدا !الهی فدات شم نفسم

این اتفاق فرخنده را به همتون تبریک میگم

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,ساعت 17:17 توسط نگارمجیدی|

خدایا ممنونم!بابت اینکه بازم  کنارمون بودی!بازم با آبی دلان بودی!خدایا دوستت دارم!به خاطر لحظه هایی که لبخندی زیبا را بر لبان برادرانم نشاندی!دوستت دارم به خاطر لحظه ی گل اولی که زدیم و خنده های برادران آبی ام از ته دل را دیدم!دوستت دارم به خاطر لحظه ای که بازیکن حریف به موقعیت نزدیک میشود و این تو هستی که به طور شگفت آوری هوای برادرم سید مهدی,سنگربان آبی ها را داری و مواظبی که سید آبی ها گل نخورد!خدایا دوستت دارم به خاطر لحظه ای که برادرم فرهادگل میزند و آن خنده ای که از ته ته دل میزند و این بهترین لحظه است برای یک خواهر ,یک هوادار, یک عاشق !خدایا دوستت دارم.واقعا دوستت دارم .خدایا مواظب برادرانم باش تا طوری زندگی کنن که تو میخواهی نه خودشان!

برد شیرین تیم ابر قدرت استقلال را به تمامی هواداران و عاشقانش تبریک میگمممممممم!

بهترین لحظه برای من خنده های واقعی و از ته دل توست داداش فرهادم!!!!

رستگاری استقلال با شوت ساموئل و گلزنی مجیدی/آبی‌ها به صدر رفتند

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:,ساعت 20:53 توسط نگارمجیدی|

سلام بچه های گل گلاب!امروز اومدم با عکس های بچه های داداشام.نی نی های آبی من!.ولی اگر عکسا تکراری بود به بزرگی خودتون ببخشید. خب بریم سراغ عکسا:

آمیتیس خوشگلم

وانیا جونم که خیلی دوسش دارم!خداییش خیلی به دل میشینه

وانیا در تولد بابا میثم

عشق من سید علی !نفس منه این بچه!

فدای اون نگاهت بشم

عکس های حضور پسر مهدی رحمتی در تمرینات استقلال

قربون قدت برم من!

عکس های حضور پسر مهدی رحمتی در تمرینات استقلال

اینم بردیای من

اینم طاهاست پسر اشجاری.خیلی بامزه است پسرش

از تیام اصلا عکس جدید ندارم.ببخشید!خب تا آپ بعدی بابای

 

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:,ساعت 21:59 توسط نگارمجیدی|

سلام به دوستان استقلالی خودم.برد تیممون را خیلی خیلی خیلی خیلی تبریک میگم.البته اخراج آرش اعصابمو بهم ریخت.بازیکن تراکتور که به اون شدت زد تو پهلوی آرش فقط کارت زرد گرفت اما آرش که کله زد کارت قرمز.تابلو بودکه داور را خریدن!ولی یه چیز درگوشی بهتون بگم:(تا حالا آرش و پژمان را انقدر عصبی ندیده بودم.من که شخصا از عصبانیت آرش و پژمان میترسم.عصبانیت امیر حسین را هم ندیده بودم.وقتی با سید صالحی دعواش شد.قربون داداشام بشم که انقدر با جزبه و با اوباهتند.عصبانیتشونم قشنگه!)خب برید پایین گزارش بازی را بخونید بعدم عکسای سید مهدی هم تو ادامه ببینید.دوستون دارم نظرهم خواهشا یادتون نره....

نیمه اول:

بازی با سوت سعید مظفری زاده شروع شد.
در همان اوایل بازی، شوت مهدی کریمیان با اختلافی کم از کنار دروازه مهدی رحمتی عبور کرد.
حدود پنج دقیقه بعد روی حرکت خوب هاشم بیک زاده و سانتر زمینی او، داشت موقعیت خوبی برای فرزاد حاتمی، محیا می شد که مهدی ثابتی با خروج از دروازه به این قائله خاتمه داد.

در دقیقه ۱۱، شوت سنگین سیاوش اکبرپور لرزه را به تن سکونشین های قرمز آزادی انداخت ولی با خوش شانسی تراکتوری ها این شوت با اختلاف چند سانتی متری به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۱ مهم ترین اتفاق بازی صورت گرفت. روی ضربه ایستگاهی مجتبی جباری و در شلوغی محوطه جریمه، توپ جلو پای جواد نکونام قرارگرفت و او با ضربه نوک پای عالی (که از تجربه بالای او نشات می گیرد) توانست توپ را از خط دروازه ثابتی رد کند و قسمت قرمز ورزشگاه را در سکوت فرو ببرد. پرچمهای آبی به احتزاز درآمدند. استقلال ۱-۰ تراکتورسازی.

در دقایقی که بازی متعادل پیش میرفت با شیطنت قاسم دهنوی و مصطفی اکرامی، برهانی کنترل اعصاب خود را از دست داد و حرکتی غیر ورزشی انجام داد که با بزرگنمایی اکرامی و شلوغ شدن صحنه توسط تراکتوری ها، همراه شد و داور بازی، آرش برهانی را از زمین مسابقه اخراج کرد. در طرف مقابل قاسم دهنوی فقط با کارت زردی جریمه شد.

تنش ها چند دقیقه ای ادامه داشت تا اینکه نیمه اول به پایان رسید. بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی توسط سعید مظفری زاده بازیکنان و کادر فنی استقلال به سمت این داور رفتند و به اعتراض به تصمیمات او پرداختند . ماحصل این اعتراضات اخطاری دیگر برای حنیف عمران زاده بود.

 

نیمه دوم:

نیمه دوم به دلیل قهر داور (به دلیل فحاشی تماشاگران به او بعد از پایان نیمه اول) با چند دقیقه، تاخیر شروع شد. در اوایل نیمه اول طرفداران استقلال با هو کردن داور، اعتراض خود را به تصمیمات او اعلام کردند و اوج این حملات در صحنه ای بود که داور پایش روی چمن سر خورد و تماشاگران با صدای بلند به او خندیدند!

در طول نیمه دوم تراکتور موفق شد در چند صحنه دروازه استقلال را تهدید کند ولی سوپر واکنش های سیدمهدی رحمتی، چندین بار مهدی کریمیان، سیدمهدی سیدصالحی و دیگر بازیکنان تراکتورسازی را ناکام گذاشت.

ضمن اینکه ورود فرهاد مجیدی، همان تشویق ها و داد و فریادهای همیشگی تماشاگران استقلال را به همراه داشت.

در طول نیمه دوم باز هم بازیکنان تراکتور با حرف زدن، تمارض و حرکات ناجوانمردانه سعی داشتند تمرکز شاگردان قلعه نویی را بر هم بزنند که ناموفق بودند. رفتارهایی که در بعضی صحنه ها حتی گزارشگر بازی را به خنده های تلخ وا می داشت و مورد اعتراض شدید تماشاگران استقلال هم قرار می گرفت. از جمله برخی حرکات جواد کاظمیان، کریمیان و سیدصالحی که مسلما دور از شان یک ورزشکار می باشد.

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان مظفری زاده در دقیقه ۹۵ سوت پایان بازی را به صدا در آورد و استقلال با ۵۹ امتیاز صدر نشین شد و گامی بلند به سوی قهرمانی برداشت و توانست با تراکتورسازی فاصله ای چهار امتیازی بگیرد. فاصله ای که مطمئنا جبران آن در هفته های آتی برای تیم تبریزی، بسیار دشوار به نظر می رسد.


:ادامه مطلب:

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,ساعت 22:22 توسط نگارمجیدی|

سلام بروبچ!من دوباره اومدم.چندتا عکس واستون گذاشتم برید ادامه ببینید.


:ادامه مطلب:

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:,ساعت 22:11 توسط نگارمجیدی|

امروز میخوام از نفسم عشقم هستیم تیام خوشگلم عکس بذارم....

پرنسس ملوس من

الهی فداتون بشه نگار عسلای من....

عشق های من

 

سمبلی از زیبایی ها....

عشق های من در حال هنرمندی....

الهی که نگار فداتون شه انقدر ماهید و خوشگلید

من عاشق این عکس توام تیامم

خب تابعد بابای

 

 

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 13 اسفند 1391برچسب:,ساعت 4:4 توسط نگارمجیدی|

 

استقلال در اولین مسابقه آسیایی اش، آشکارا برتر از حریف بود (خصوصا در نیمه اول) و لایق پیروزی. و البته کسب نتیجه تساوی در زمین حریف هم به هیچ وجه، نتیجه بدی نیست. با این حال چنین بازی هایی بیشتر به خاطر اینکه احساس می کنیم پیروزی را راحت از دست داده ایم، تاسف بر انگیزند.
خط دفاع و دروازه بان الریان از همان دقایق ابتدایی اشتباهات و ناهماهنگی شان را به رخ استقلال کشیدند! ساده ترین سانترها و پاس های هافبک های استقلال، چنان مدافعان حریف را به هم می ریخت که انگار «ترس» و «بهت» را فریاد می زدند…! ولی افسوس! افسوس که استقلال خود کاری کرد که ترسشان بریزد!

و استقلالی که در ۱۳ مسابقه اخیرش ۲ گل دریافت کرده بود، در یک مسابقه ۳ گل خورد! آیا این تفاوت فوتبال ایران و آسیاست؟!

 

 

دو نیمه ی وارونه…

 

نیمه اول و دوم به لحاظ نتیجه و روند بازی، در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. در نیمه اول، استقلال دو گل در جریان مسابقه به ثمر رساند و حریفش از روی نقطه پنالتی و در نیمه دوم، الریان دو بار موفق به باز کردن دروازه استقلال شد و استقلال تک گلش روی ضربه ی پنالتی بود.

این وارونگی (که در جریان مسابقه هم مشهود بود و الریان در نیمه دوم حملات خطرناک تری داشت) حاصلِ عدم استفاده ی استقلال از «روحیه ی بازنده» الریان بود که در خنثی کردن داشته هایش به دست خود صورت گرفت.

 

تفکر دفاعی استقلال البته از همان ترکیب اصلی به چشم می آمد. حضور هر سه مدافع میانی به همراه دو هافبک دفاعی در جمع ۱۱ نفر و بیرون گذاشتن علی حمودی، بیشتر از تلاش برای «نباختن» تا «بردن» خبر می داد (که با توجه به میزبانی الریان، این تفکر غیر منطقی هم نبود) اما، وقتی با شروع مسابقه استقلال خیلی زود به موقعیت های گلزنی رسید، می شد توقع بازی جاه طلبانه تری داشت.

موج گسترده حملات استقلال در ابتدای بازی، به صورت تدریجی کاهش یافت و این نه تنها، مدافعان حریف را آسوده تر کرد که مجال و جرات حمله کردن را هم به حریف داد.

 

 

عدم استفاده از نقطه ضعف حریف، دادن فرصت به نقطه قوت حریف!

 

سنگربان نامطمئن الریان با هر سانتر، دچار سردرگمی می شد و هر پاس در عمقی، مدافعان قطری را می لرزاند. استقلال برای به دست آوردن موقعیتِ گل، مشکل چندانی نداشت اما، پاس های رو به عقب بازیکنان هر بار تسکینی برای حریف بود.

در مقابل، هر ضربه ی ایستگاهی الریان، نفس ها را در سینه حبس می کرد و بازیکنان استقلال هم در دادن این نوع ضربات به حریف، سنگ تمام گذاشتند!

شاید استقلالی ها از یک پیروزی باد آورده، چنان متعجب شده بودند که خودشان هم باور نمی کردند بتوانند ۳ امتیاز خارج از خانه بگیرند و شاید هم، آن قدر از تزلزل دفاعی حریف، ذوق زده شده بودند که فکر می کردند تا آخر بازی، فرصت زیادی برای گلزنی وجود دارد و لازم نیست عجله کنند!

هر چه بود مصداق «گل نزنی، گل می خوری» بود. اگر در نیمه اول استقلال تا مرز رساندن اختلاف به دو گل پیش رفت (و خیال هوادارانش را از پیروزی راحت کرد) در نیمه دوم، حتی تا چند قدمی شکست هم نزدیک شد.

 

 

تعویض ها و افسوس ها

 

فرهاد مجیدی، فرزاد حاتمی و علی حمودی هر سه روز پر فروغی داشتند. تعویض های قلعه نویی خوب بودند ولی، چرا از ابتدا به میدان نرفتند؟

حمودی و حیدری همواره زوج خطرناکی برای رقبا به شمار می آمدند و امروز هم با هماهنگی حیرت انگیزشان، حملات متعددی را پایه گذاری کردند. ولی چرا این زوج طلایی، تنها حدود ۳۰ دقیقه مجال بُروز داشته باشد؟

مجیدی در بازی های قبلی، انگیزه و آمادگی اش را ثابت کرد. چرا این وزنه ی روحی – فنی، تنها باید یک تعویض طلایی باشد؟

در حقیقت تعویض های استقلال بیشتر جبران اشتباهات ترکیب اصلی بودند تا تدابیری درست در جهت ضربه زدن به حریف. و ضمنا انتخاب بازیکنان خروجی هم خود مجال بحث است که چرا آرش برهانی (که با فرار برق آسایش پیروزیِ نیمه اول را به ارمغان آورد و می توانست در نیمه دوم، باز هم زهر دار باشد) و حسن اشجاری (که می شد روی نفوذها و اوت هایش برنامه داشت) باید زمینِ مسابقه را ترک می کردند.

آسیا ۲۰۱۳ تازه شروع شده و می توان از اشتباهات درس گرفت. مثل لیگ امسال که استقلال هفته به هفته بهتر شد و اکنون در صدر جدول یکه تازی می کند…

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:,ساعت 19:44 توسط نگارمجیدی|

 

 

 

 

 

نیمه ی اول: استقلالِ هوشمند و با برنامه

نیمه ی اول بازی با آن که گلی در برنداشت چند نکته ی فنی قابل توجه را به خود دید.
اولین نکته حضور اشجاری در سمت چپ استقلال بود. با حضور او سمت چپ جان تازه ای به خود گرفت. در واقع اشجاری نیروی محرک عباس محمدرضایی نیز شده بود و محمدرضایی با تکیه بر اشجاری شعاع حرکتی خود را در بازی بیشتر کرد. ضمناً این تغییر و حضور حاتمی و برهانی باعث شد تا استقلال از هر سه نقطه ی راست، چپ و میانی حملات پر دامنه ی خود را انجام دهد.
پرسینگ هوشمندانه از جانب بازیکنان استقلال نیز از دیگر نکات قابل توجه این نیمه بود. نفرگیری یار به یار بازیکنان صنعت نفت از جانب بازیکنان استقلال به قدری هوشمندانه و مستمر انجام شد که تا دقیقه ی ۳۰ بازی حتی کمتر نامی از پژمان منتظری و حنیف عمران زاده شنیده شد و همه ی این امور در نبود ساموئل قدرتی انجام شد. این تقسیم بار پرسینگ در بین تمامی بازیکنان شایسته ی تقدیر بود.
با اخراج حاتمی نیز از دامنه ی حملات استقلال کاسته نشد و حتی می توان گفت این حملات رنگ افزایش نیز به خود دید. تنها مشکلی که با این اخراج به وجود آمد عدم حمله از عمق دفاع صنعت نفت بود.

نیمه ی دوم تحت تأثیر مستقیم فرهاد مجیدی

قلعه نویی خوب می دانست که با از دست دادن یک بازیکن و ده نفره شدن دیگر نمی توتواند تعویض های خود را با گذشت زمان از نیمه انجام دهد و باید تعویض ها را در همان ابتدای نیمه انجام می داد تا بازیکنان زودتر در ترکیب تیمی جا بیفتند و برنامه های مربوطه هر چه بهتر انجام گیرد. از این رو بود که اکبرپور و صادقی به زمین بازی وارد شدند. با این کار تعادل بین خطوط رعایت می شد و همچنین صادقی می توانست خلأ ناشی از عدم وجود یک بازیکن در زمین بازی و فشار احتمالی را کاهش دهد.
اما با ورود مجیدی به بازی بار هجومی تیم به مراتب افزایش یافت و صنعت نفت شدیداً به لاک دفاعی رفت. انگیزه ی فرهاد برای گلزنی کاملاً مشهود بود. مجیدی مثل همیشه تأثیرگذار بود و تلاش زیادی در بازی انجام می داد. همکاری مجیدی، جباری و حیدری بارها خط دفاع صنعت نفت را آزار داد. حملات آن قدر ادامه یافت که سرانجام در پی یک شروع مجدد و با پاس گل فرهاد مجیدی پژمان منتظری دروازه ی صنعت نفت را باز کرد. نفت چیزی برای از دست دادن نداشت و با حداکثر توان خود روی به دروازه ی استقلال آورد و سرانجام در پی یک رفت و برگشت گل خود را به ثمر رساند. اما جباری زیدان و مجیدی در زمین بودند. با پاس زیبا و بی نقص جباری و هوشیاری و ضربه ی تمام کننده ی مجیدی بار دیگر شادی به اردوی آبی ها بازگشت. مجیدی نشان داد که هیچ بیستونی در مقابلش یارای مقاومت ندارد.

پیش به سوی آسیا

با این برد استقلال بار دیگر به صدر بازگشت و حالا همه ی توجه کادر فنی، بازیکنان و هواداران باید معطوف به لیگ قهرمانان آسیا باشد. استقلال نشان داده که هیچ حاشیه ای نمی تواند در هدفش خللی ایجاد کند و همواره روند خوب خود را حفظ خواهد کرد. حالا باید منتظر درخشش آبی پوشان در جام قهرمانان آسیا باشیم. به امید ستاره ای دیگر…

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 5 اسفند 1391برچسب:بازی استقلال و نفت,عکس های فرهاد مجیدی,ساعت 20:42 توسط نگارمجیدی|

سلام به همه ی دوستان.بعضی از دوستان خواسته بودند از داداش خسرو و داداش پژمان عکس بذارم.ما هم تو این پست گذاشتیم.خب دیگه برین ادامه....


:ادامه مطلب:

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:عکس ها خسرو حیدری ,عکس های پژمان منتظری,ساعت 18:8 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین