ستاره های ابی

ss

سلام خدمت دوستان گل.وبلاگ من انتقال پیدا کرد به این آدرس:

esteghlal-4.blogfa.com.منتظرتونم

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 20:22 توسط نگارمجیدی|

دیگه بهم ثابت شد که تو خورشیدی ولی غروب نداری آهای فرهاااااااااااد مجیدی!بهم ثابت شده بود!ولی تو داری هر روز این واقعیت را پر رنگ ترش میکنی!ممنون که هستی پیشمون!واقعا ممنون کاپیتانم:

 - حسین سربندی فراهانی  عاشق فرهادمجیدی و میداوودی,   ,

برد اس اس را به همگی تون تبریککککککککککک میگم! خصوصا گل شیرینی که کاپیتان قلب هامون فرهادمون زد و من اون لحظه اینجوری بودم:و بعد که یه ذره آروم شدم اینطوری شدم:.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 14:9 توسط نگارمجیدی|

سلاممممم بر همگی!ایشالله که به حق ابوالفضل عباس امشب ببریم و داداش فرهادمون هم از اون گل ها واسمون بزنه.بعد من اینجوری شم:.

و اما بشنویم از داداش با غیرتمون ,سیم خار دار استقلال,پژمان منتظری.خودم وقتی خوندم حال کردم!اصلا غیرت از حرفاش میباره!:

مدافع استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی با الریان گفت:« کاملا مشخص است که بازی سختی داریم.اما اگر قرار است صعود کنیم باید الریان را در تهران شکست دهیم.»
پژمان منتظری این را گفت و ادامه داد:« اجازه نمی دهیم که در این بازی زحمات یک فصل مان از بین برود.در این فصل اینقدر سختی کشیده ایم که به هیچ عنوان حاضر نیستیم زحمات این سختی ها را با چیزی عوض کنیم.»
او با اشاره به اینکه استقلال هنوز قهرمان لیگ برتر نشده است ادامه داد:«ما هنوز قهرمان نشده ایم.فکر می کنم بازیکنان استقلال آنقدر تجربه دارند که نیازی نیست به آنها بگوییم مغرورانه بازی نکنند.در بازی رفت اشتباهاتی را انجام دادیم ولی این بار شرایط فرق می‌کند. باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا آن اشتباهات تکرار نشوند. خدا را شکر در دیدار رفت به آنها از نظر تاکتیکی موقعیت گل ندادیم و این بسیار مهم است.>>

 

ایشالله که میبریم پژمان جون!خب بر و بچ من دیگه برم یه ذره درس بخونم!هیچی نخوندم بااااااااای

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 15:54 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین