فرهادم....
ستاره های ابی

ss

 

الهی بمیرم برات فرهادم!بمیرم برات عشق من.داغون شدم وقتی داشتی بغضت را قورت میدادی ! داغون شدم وقتی دیدم

داری بازی هم تیمی هات که بعضی هاشون به اندازه تو هنوز آماده نبودن را میدیدی و ولی تو که آماده ترین شون بودی

به خاطر لجبازی های بعضی ها که اصلا نمیخوام اسمشو بیارم  بازی نکردی و فقط با بغض بازی را تماشا میکردی!

البته میدونم بغضت به خاطر باخت تیممون بود نه به خاطر بازی نکردنت !چون تو بزرگ تر از این حرفایی عشق من!

تو اونقدر بزرگ و باشعوری که وقتی بهت بازی نمیدن مثل بعضی ها قهر نمیکنی و بری به جاش میری میشینی

تو صندلی های ورزشگاه آزادی ,روبروی هوادارای تیممون ,هوادارای خودت بازی را تماشا میکنی!چقدر واسم سخت

بود وقتی گل خوردیم و من بغض تو را دیدم!سخت ترین لحظه بود واسم فرهاد!بغض تو واسم تلخ تر از باختمون بود.

چون الان که گل خوردیم ما بازهم صدریم وسرجای خودمونیم ولی خوشحالی تو هنوز سرجاش نیست عشق آبی من!

فرهادم طاقت دیدن بغض هاتو ندارم من اینجا اشک هایم پنجره ی اتاقم را میشوید .خواهشا تو بغض نکن که قلبم از

کارکردن می ایستد!



نظرات شما عزیزان:

زهرا 33
ساعت22:11---24 فروردين 1392
یعنی الان فرهاد داره به کی نگاه می کنه؟پاسخ:نمیدونم ولی داره به تیام فکر میکنه حتما

روشــ❤ــا
ساعت12:56---22 فروردين 1392
پاسخ:خواهش عشقم!فدای سرت نفسم

مریم7777
ساعت10:53---22 فروردين 1392
این پستم تیترش اینه

**خداگرز حکمت ببند دری ز رحمت گشاید در دیگری**

تاریخش:

92/1/15
پاسخ:آهان فهمیدم.


امیدرضا
ساعت21:26---21 فروردين 1392
سلام ممنون من شما رو لینک کردم شما هم منو با اسم وبلاگم لینک کنید.پاسخ:لینک شدید.ممنون

امیدرضا
ساعت20:19---21 فروردين 1392
سلام خوبی؟وبلاگت عالیه....

مایل به تبادل لینک هستی؟

اگه مایلی منو با عنوان وبم بلینک و بگو تو رو با چی لینک کنم....
پاسخ:مررررررسی.باشه


مهسا ستاره7آبی
ساعت18:32---21 فروردين 1392
کی بره ما راحت شیمپاسخ:وای مهسا خدا از دهنت بشنوه

مهسا ستاره7آبی
ساعت18:31---21 فروردين 1392
کی بره ما راحت شیم

مهسا ستاره7آبی
ساعت17:55---21 فروردين 1392
خدا لعنتش کنهپاسخ:به حق همین ایام فاطمیه ایشالله که جواب کاراشو میگیره

blue-sahar
ساعت15:05---21 فروردين 1392
عالی بود با عنوان وبم لینکم کن

لینک شدی
پاسخ:مرسی باشه


مریم7777
ساعت23:49---20 فروردين 1392
باحرفای همه مخصوصا جواب نگار موافقم
پاسخ:میخوام برم امیر را بکنم تو قبر


شادی
ساعت23:24---20 فروردين 1392
ولقعا دلممیخاد بزنم توسر امیر!!! اخه چرا فرهاد نیوورد؟؟؟؟؟ اخه کدوم ادم باعقلی جادو میراه بیرون بیگ زاده رو میاره جاش؟؟؟؟؟؟/پاسخ:آخه این امیر که آدم نیست!حیف صفت آدم که به این زبون نفهم بدیم!

ریحانه
ساعت23:10---20 فروردين 1392
بمیرم الهی........منم دارم گریه میکنم

خیلی قشنگ بودپاسخ:خدانکنه ریحان جونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:,ساعت 22:51 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین